Publikujemy ten dokument w celu wyjaśnienia powodów, dla których gromadzimy i przetwarzamy dane osobowe w ramach prowadzonej przez nas działalności:

  1. Danymi osobowymi nazywamy wszystkie informacje, które są indywidualne dla danej osoby. Może to być imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, e-mail, ale i dane opisujące np. obszar zamieszkania danej osoby, jej wykształcenie, rasę, wyznanie itd. 
  2. Firma odpowiedzialna za przetwarzanie danych osobowych użytkowników to Zen Energies Malwina Napiorkowska z siedzibą przy ul. Fagerasen 3, 96-195 Boden, NIP 871112-9872 (zwana dalej: Administratorem).
  3. Dane osobowe są przez nas przetwarzane do świadczenia usług psychologicznych, kontaktu, współpracy, zatrudnienia oraz spełnienia obowiązków podatkowych. Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do korzystania z usług i współpracy z Administratorem.
  4. Każde przetwarzanie Twoich danych jest oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą taką może być Twoja zgoda na przetwarzanie danych lub inne zapisy prawne pozwalające na to, zawarte w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określanym jako „RODO”).
  5. Możesz wycofać swoją zgodę na przetwarzanie danych osobowych, w takim przypadku niezwłocznie usuniemy Twoje dane osobowe, jeśli tylko nie wystąpi obowiązek prawny nakazujący nam ich dalsze przetwarzanie. Przykładowo jeśli zakupiłeś u nas towar, to zgodnie z przepisami dotyczącymi rachunkowości, będziemy nadal je posiadać do swojej dokumentacji finansowo – księgowej, przez okres 5 lat.
  6. Użytkownikowi przysługuje prawo do żądania dostępu, poprawienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania lub sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. W celu skorzystania z tych praw należy skontaktować się z Administratorem, mailowo lub pisemnie.
  7. W celu skontaktowania się z Administratorem można wysłać korespondencję pisemną pod adres wskazany w punkcie 2. lub e-mailowo na kontakt@zenenergies.pl
  8. W celu zapewnienia bezpieczeństwa Twoich danych stosujemy wymagane prawem środki organizacyjne i techniczne. W naszej siedzibie zainstalowaliśmy niezbędne zabezpieczenia fizyczne, aby uniemożliwić dostęp do danych osobom nieuprawnionym. Nasi pracownicy posiadają wymagane upoważnienia oraz mogą przetwarzać dane w sposób ograniczony, tzn. tylko w takim zakresie, w jakim jest to konieczne do prawidłowego wykonywania przez nich obowiązków służbowych.
  9. Administrator dba o ochronę danych osobowych przed ich zniszczeniem, utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  10. Dane osobowe nie są przekazywane poza Polskę/UE  i nie podlegają automatycznemu przetwarzaniu (w tym profilowaniu).
  11. Przykładamy bardzo dużą uwagę do tego aby ograniczyć do niezbędnego minimum zakres gromadzonych przez nas danych, jak też czas ich przetwarzania. W tym celu wykonujemy systematyczne przeglądy posiadanych dokumentów papierowych i elektronicznych, usuwając zbędne, których czas przydatności minął. Pamiętaj, że o czasie przetwarzania Twoich danych, zależnie od podstawy w oparciu o którą je uzyskaliśmy, mogą decydować odrębne – niezależne od nas przepisy prawne, które mogą nakładać na nas obowiązek przechowywania Twoich danych, niezależnie od Twojej woli lub chęci. Przykładem może być prawo pracy, prawo ubezpieczeń społecznych czy przepisy dotyczące akt osobowych pracowników.
error: Treści są chronione